Бот – Ініціатива
Бот вміє:
* Приймати заявки для Охорони (візити гостей та кур’єрів)
* Подавати заявки до обслуговуючої компанії
* Відповідати на деякі Часті запитання.
Звернутися до бота можна у Viber: viber://pa?chatURI=initiative2abot та у Telegram: http://t.me/initiative2Abot

- Охорона ТЕЛЕФОН – +380 68 205 49 71
Будь-який мешканець комплексу може звернутися до охоронців особисто або за телефоном з приводу знаходження підозрілих (нетверезих) осіб на території або у під’їздах (охоронці здійснять перевірку), порушення режиму тиші у встановлений законом час тощо.
-
- Ремонтно-обслуговуюча служба:
Компанія “Сучасні Муніципальні Технології” (САНТЕХНІК, ЕЛЕКТРИК, АВАРІЙНА СЛУЖБА):
(067) 533-77-88
Неаварійні заявки приймаються та виконуються у робочій час, з 9 до 18.
Квартирні заявки, які не стосуються загальнобудинкових мереж (наприклад, у Вас поламався кран, нема світла але лічильник працює) виконуються за окрему плату. Межа розподілу (приватне/загальне) – це, зазвичай, обліковий вузол (лічильник)
Черговий сантехнік – (067)5904525
-
- Технічне обслуговування ліфтів:
Компанія ТОВ “Техноліфт”
Електромеханік:
Макаренко Сергій Іванович 097-116-08-41
-
- Домофон:
Компанія “КИЇВ НКС” (ключі/”магніти” до під’їздів)
сайт: http://www.domofon-kiev.com.ua
тел: +38 (044) 221 29 09, +38 (096) 879 68-15, +38 (063) 71 44 101
viber-bot: www.viber.com/domofon-kds-kv-ua
Email: kiev.nks.kds@gmail.com
Бухгалтерія (оплати та база osbb-online):
+38(093) 86 89 472, +38 (098) 21 000 53, +38 (066) 967 43 08
email: osbb250@gmail.com
Докладніше про графік роботи на сторінці: посилання
Комунальні постачальники (води, тепла, електрики):
-
- ТОВ «YASNO» (КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» (електрика)
Особистий кабінет: посилання.
-
- КП «Київтеплоенерго» (тепло и горяча вода)
Особистий кабінет посилання.
-
- Київводоканал
Особистий кабінет (вносимо холодну та горячу воду): посилання
Внесення показників без реєстрації: посилання
* показники гарячої води для врахування водоводвіду